Як вести розмову, щоб здобути цінного працівника

Управління персоналом
20 вересня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Дізнайтеся про прийоми, з якими вам вдасться запросити на співбесіду навіть найнедовірливіших фахівців. На допомогу — зразки скриптів

user icon
Редакція системи «Експертус Кадри»
Цифрове видавництво Експертус

Скрипт — це свого роду сценарій, завчасно продумана послідовність дій. Напевно, ви чули це слово від спеціалістів з продажів. А ви — чим не «продавець» вакансій?

Для того щоб розробити вдалий скрипт, використовуйте підказки, які редакція склала на основі досвіду українських компаній. Для цього ми прослухали записи телефонних інтерв’ю та оцінили їх результативність.

Складіть різні скрипти під кожну посаду

Складайте скрипти тільки для лінійного персоналуi. Для цієї категорії важливо з’ясувати, чи має претендент головні навички, які вам потрібні. Якщо не має, то і сенсу витрачати час на кандидата теж немає. Якщо головна компетенція є, запросіть на співбесіду.

Для керівників середньої ланки і топів з’ясовуйте не одну, а всі управлінські компетенції.

Під кожну посаду пишіть окремий короткий скрипт із різними запитаннями й акцентами. Тримайте напохваті шаблон, щоб фіксувати відповіді кандидатів. Він допоможе надалі проаналізувати розмову та підготуватися до співбесіди. Підготуйте не більше с...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search