У більшості випадків це не потрібно робити.
Коли складають номенклатуру справ підприємства, використовують структурний або функціональний принцип її побудови.
♦ Структурний принцип використовують, якщо структура підприємства чітко встановлена. Розділами в такій номенклатурі справ є найменування структурних підрозділів:
- канцелярія;
- організаційний відділ;
- плановий відділ;
- відділ маркетингу та збуту продукції тощо.
♦ Функціональний принцип використовують на безструктурних підприємствах, коли основні функції/напрями діяльності розподілили між працівниками. За таких умов розділи й підрозділи номенклатури справ підприємства відображають функції та напрями діяльності. Їх розміщують за ступенями важливості:
- організація роботи;
- планування;
- фінансування;
- прогнозування тощо.
За потреби можна поєднати обидва принципи побудови номенклатури справ. Так скеровує пункт 6 глави 1 розділу IV Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самов...