У більшості випадків це не потрібно робити.
Коли складають номенклатуру справ підприємства, використовують структурний або функціональний принцип її побудови.
♦ Структурний принцип використовують, якщо структура підприємства чітко встановлена. Розділами в такій номенклатурі справ є найменування структурних підрозділів:
- канцелярія;
 - організаційний відділ;
 - плановий відділ;
 - відділ маркетингу та збуту продукції тощо.
 
♦ Функціональний принцип використовують на безструктурних підприємствах, коли основні функції/напрями діяльності розподілили між працівниками. За таких умов розділи й підрозділи номенклатури справ підприємства відображають функції та напрями діяльності. Їх розміщують за ступенями важливості:
- організація роботи;
 - планування;
 - фінансування;
 - прогнозування тощо.
 
За потреби можна поєднати обидва принципи побудови номенклатури справ. Так скеровує пункт 6 глави 1 розділу IV Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самов...