Чи складати окрему номенклатуру для справ із військового обліку

Усі оновлення
1 жовтня 2024 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Олександр Денисенко
член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, експерт з питань діловодства архівної справи, Київ

У більшості випадків це не потрібно робити.

Коли складають номенклатуру справ підприємства, використовують структурний або функціональний принцип її побудови.

♦ Структурний принцип використовують, якщо структура підприємства чітко встановлена. Розділами в такій номенклатурі справ є найменування структурних підрозділів:

  • канцелярія;
  • організаційний відділ;
  • плановий відділ;
  • відділ маркетингу та збуту продукції тощо.

♦ Функціональний принцип використовують на безструктурних підприємствах, коли основні функції/напрями діяльності розподілили між працівниками. За таких умов розділи й підрозділи номенклатури справ підприємства відображають функції та напрями діяльності. Їх розміщують за ступенями важливості:

  • організація роботи;
  • планування;
  • фінансування;
  • прогнозування тощо.

За потреби можна поєднати обидва принципи побудови номенклатури справ. Так скеровує пункт 6 глави 1 розділу IV Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самов...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search