Чи обов’язково вести особові картки П-2

Усі оновлення
9 жовтня 2024 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Олена Петровська
провідний експерт з трудового законодавства Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ

Так. Відмовлятися вести особові картки П-2 — передчасно й нераціонально. Пояснимо чому.

Управління Держпраці мають різний погляд на обов’язок роботодавця вести особові картки за типовою формою П-2, затвердженою наказом Держкомстату та Міноборони від 25.12.2009 № 495/656 (далі — особова картка П-2, Наказ № 495/656). Тож Мінекономіки надало роз’яснення (лист від 25.09.2024 № 4701-05/70518-09).

У цілому Мінекономіки повторює позицію Східного Міжрегіонального управління Держпраці від 05.06.2024

Зверніть увагу

Основні тези і аргументи, які можуть спонукати роботодавця відмовитись від особових карток П-2, розробити власні облікові форми, впровадити зміни й адмініструвати їх

Наказ № 495/656 — це не нормативно-правовий акт, що зареєстрував Мін’юст. Документ розробили, щоб удосконалити державні статистичні спостереження підприємств. Він не встановлює прямого обов’язку вести особові картки П-2 за унормованою формою.

Із кожним записом, що заносять до трудової книжки на підставі наказу, ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search