Ні, це недоцільно.
Особова картка (типова форма № П-2, затверджена наказом Держкомстату та Міноборони від 25.12.2009 № 495/656) є основним первинним обліковим документом працівника. Під час заповнення особової картки зважайте, що відомості про працівника мають бути достовірними, інформативними для роботи. Достовірність інформації гарантують документи, на підставі яких кадровик уносить інформацію в особову картку.
На нашу думку, у графі 6 «Останнє місце роботи» та графі 8 «Дата та причина звільнення» розділу І «Загальні відомості» особової картки слід зазначати інформацію саме про останнє місце роботи (назва підприємства, найменування посади/професії, дата і причина звільнення), де особа працювала до обліку в центрі зайнятості (ЦЗ). Ця інформація свідчить про професійні та ділові якості особи більше, ніж відомості про перебування на обліку в ЦЗ.
Із консультації «Ведення і зберігання особової картки П-2»