Як і коли складати супровідні листи

Кадрові документи
22 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати

З'ясуйте, яка специфіка вирізняє зміст і оформлення супровідних листів

user icon
Світлана Сельченкова
експерт у галузі діловодства та архівної справи, кандидат історичних наук, заслужений працівник культури України, Київ

Деякі документи надсилають разом із супровідними листами, де фіксують відомості про вкладення. 

Призначення

Найперше призначення супровідних листів — інформувати адресатів про відправлені й долучені до них документи. Особливості оформлення супровідних листів визначають:

  • Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі — Правила № 1000/5);
  • Збірник уніфікованих форм організаційно-розпорядчих документів (далі — Збірник ОРД).

Із супровідними листами надсилають (п. 10 гл. 1 розд. II; п. 5 гл. 4 розд. XII Правил № 1000/5):

  • документи без адресної частини (плани, звіти, договори, довідки, акти, каталоги тощо);
  • документи, що підлягають поверненню;
  • електронні носії інформації;
  • архівні довідки, копії і витяги з архівних документів.
Приклад

Коли скласти супровідний лист

Із супровідним листом надавайте до ДПС пов...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації