Як змінити кадрові документи після перейменування підприємства

Кадрові документи
23 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Іванченко
експерт із кадрових питань, Київ
user icon
Олександр Денисенко
член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, експерт з питань діловодства архівної справи, Київ

У вашого підприємства — нова назва? Перше, що спадає на думку, — необхідно закрити справи, номенклатуру та журнали реєстрації, все здати в архів і розпочати діловодство з нуля. Однак, не кваптеся з висновками. Змін у кадровому діловодстві, не уникнути, але вони не такі глобальні. Консультація підкаже, що зробити кадровику, а на що не слід марнувати час.

Які документи потребують змін

Після реєстрації нової назви підприємства потрібні зміни:

Накази з кадрових питань, що містять стару назву підприємства, скасовувати чи визнавати нечинними немає потреби.

Перейменування або часткова зміна назви підприємства, що не супроводжувалися докорінною зміною його основних функцій, не є підставами для розмежування документів на два архівних фонди (п. 5 гл. 2 розд. ІХ Правил організації діловодства та архівного зберіган...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search