У вашого підприємства — нова назва? Перше, що спадає на думку, — необхідно закрити справи, номенклатуру та журнали реєстрації, все здати в архів і розпочати діловодство з нуля. Однак, не кваптеся з висновками. Змін у кадровому діловодстві, не уникнути, але вони не такі глобальні. Консультація підкаже, що зробити кадровику, а на що не слід марнувати час.
Які документи потребують змін
Після реєстрації нової назви підприємства потрібні зміни:
- до організаційних документів;
- облікових документів працівників (особові картки, облікові форми особових справ та ін.) та трудових книжок;
- реєстраційно-облікових форм (книги, журнали).
Накази з кадрових питань, що містять стару назву підприємства, скасовувати чи визнавати нечинними немає потреби.
Перейменування або часткова зміна назви підприємства, що не супроводжувалися докорінною зміною його основних функцій, не є підставами для розмежування документів на два архівних фонди (п. 5 гл. 2 розд. ІХ Правил організації діловодства та архівного зберіган...