Як скласти наказ про спрощений обмін документами під час воєнного стану

Кадрові документи
7 квітня 2025 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Іванченко
експерт із кадрових питань, Київ
user icon
Олександр Денисенко
член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, експерт з питань діловодства архівної справи, Київ

Скористайтеся зразком.

У період дії воєнного стану порядок організації кадрового діловодства та архівного зберігання кадрових документів у районах активних бойових дій роботодавець може визначити самостійно. Єдина умова — забезпечити достовірний облік роботи, яку виконує працівник, та облік витрат на оплату праці (ч. 1 ст. 7 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 № 2136-IX).

Окрім того, у період дії воєнного стану сторони трудового договору можуть домовитися про альтернативні способи створення, пересилання і зберігання наказів / розпоряджень роботодавця, повідомлень та інших документів із питань трудових відносин та про будь-який інший доступний спосіб електронної комунікації, який обрано за згодою між роботодавцем та працівником (ч. 2 ст. 7 Закону № 2136).

За загальним правилом особливий порядок кадрового діловодства на час воєнного стану закріплюють в інструкції з діловодства підприємства. Якщо інструкції немає, складіть наказ.

Пере...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search