Шість порад, як сформувати довірливі взаємини в колективі

Персональне і професійне зростання
25 квітня 2025 року
|
1 хвилину Читати

Практичні поради, щоб сформувати позитивний імідж серед колег і налагодити довірливу комунікацію

user icon
Світлана Коваленко
сестра медична старша закладу дошкільної освіти «Капітошка», Бровари

За дев’ять років роботи я напрацювала свої правила взаємин у колективі. Вони ґрунтуються на спостереженнях за роботою та поведінкою колег, професійному та життєвому досвіді, знаннях основ психології. Цих правил я намагаюся дотримуватися щодня. Вони допомогли мені побудувати довірливі взаємини в колективі, підвищити свій авторитет, продемонструвати професіоналізм, а ще — уникнути конфліктів.

Допоможіть, а потім контролюйте

Перш ніж контролювати діяльність колег та оцінювати їхні результати, надайте потрібну фахову інформацію. Для цього регулярно організовуйте консультації, інструктажі, практичні заняття. Навіть повсякденна бесіда — нагода поінформувати колег про зміни в законодавстві, обговорити актуальні проблеми.

Для того щоб допомогти колегам засвоїти інформацію, підготуйте презентацію / роздаткові матеріали для заходів, наприклад тематичні пам’ятки. Обирайте теми, які ви опрацьовуєте протягом року, і за потреби продумуйте нові. Порадьте колегам зберігати всі пам’ятки в окремій папц...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search