Як розв’язувати конфлікти на роботі

Персональне і професійне зростання
30 серпня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Дізнайтеся, що таке ненасильницьке спілкування та як воно допоможе розв’язувати конфлікти

user icon
Ольга Кляпець
психолог-консультант, канд. психол. наук

Із ним дуже важко знайти спільну мову, а розвʼязання будь-якого питання практично завжди перетворюється на конфлікт. Ви, напевно, мали або маєте колегу, який підпадає під цей опис. Подібні конфлікти впливають на емоційний стан колег і зрештою відбиваються на їхньому самопочутті та спільній робочій атмосфері.

Негативна атмосфера, спровокована конфліктами, розходиться, як кола на воді. Вона поступово захоплює значну кількість людей, знижуючи їхній емоційний добробут, і ставить під питання ефективність робочого процесу на підприємстві в цілому. Тож не можна просто заплющити очі на конфлікти, намагаючись триматися якнайдалі від скандаліста. То що ж робити?

Не поспішайте звільняти працівника

Найпростіший і найшвидший спосіб розвʼязати проблему постійних конфліктних ситуацій — це звільнити працівника, який конфліктує завжди й з усіма. Бо ж зусилля, які інші витрачають, щоб розвʼязати конфліктиi з ним і відновити необхідний для ефективної роботи позитивний емоційний фон, ніколи не бувають спі...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search