Діловод або секретар.
Єдині вимоги щодо створення управлінських документів і роботи зі службовими документами, а також порядок їх архівного зберігання в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах встановлюють Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі — Правила № 1000/5). Правила № 1000/5 — нормативно-правовий акт, обов’язковий для виконання всіма підприємствами (п. 1 Загальних положень Правил № 1000/5).
Документи незалежно від способу фіксації та відтворення інформації опрацьовують на єдиних організаційних та правових засадах організації документообігу (п. 2 гл. 1 розд. ІІI Правил № 1000/5). Порядок документообігу на підприємствах регламентує інструкція з діловодства, регламенти роботи з документами, положення про структурні підрозділи, посадові інструкції (п. 4 гл. 1 розд. ІІI...