До приймальні керівника часто приходять відвідувачі — партнери, клієнти або знайомі. Чи обов’язково розмовляти з ними про будь-що, допоки вони чекають на зустріч? Якщо так, то про що говорити? Яких тем ліпше уникати?
Спілкуватися з відвідувачами у приймальні потрібно. Для цього підійде small talk — коротка невимушена бесіда на сторонні теми. Таку бесіду використовують, аби заповнити незручну паузу. Small talk може мати й інші цілі — познайомитися з потенційним клієнтом на світському заході, налагодити більш теплі контакти або отримати цінну інформацію. Хорошому помічникові важливо володіти мистецтвом small talk.
Помічниця одного банкіра запитала відвідувача: «Чи не хочете до туалету?». Відвідувачем виявився чиновник. Дівчину звільнили за невміння вести ділову бесіду.
Правильно вибирайте тему
В етикеті є дев’ять безпомилкових тем, на які можна спілкуватися.
1) погода;
Приміром, ви поглянули у вікно і кажете: «Як же красиво сьогодні на вулиці!»
2) подорожі;
3) театр;
4) фільми;
5) опера...