Small talk із відвідувачами у приймальні: про що говорити

Персональне і професійне зростання
1 липня 2022 року
|
1 хвилину Читати

До приймальні керівника часто приходять відвідувачі — партнери, клієнти або знайомі. Чи обов’язково розмовляти з ними про будь-що, допоки вони чекають на зустріч? Якщо так, то про що говорити? Яких тем ліпше уникати?

Спілкуватися з відвідувачами у приймальні потрібно. Для цього підійде small talk — коротка невимушена бесіда на сторонні теми. Таку бесіду використовують, аби заповнити незручну паузу. Small talk може мати й інші цілі — познайомитися з потенційним клієнтом на світському заході, налагодити більш теплі контакти або отримати цінну інформацію. Хорошому помічникові важливо володіти мистецтвом small talk.

Помічниця одного банкіра запитала відвідувача: «Чи не хочете до туалету?». Відвідувачем виявився чиновник. Дівчину звільнили за невміння вести ділову бесіду.

Правильно вибирайте тему

В етикеті є дев’ять безпомилкових тем, на які можна спілкуватися.

1) погода;

Приміром, ви поглянули у вікно і кажете: «Як же красиво сьогодні на вулиці!»

2) подорожі;

3) театр;

4) фільми;

5) опера...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search