У ситуації зі зруйнованим чи пошкодженим житлом працівника виникають кадрові та бухгалтерські питання. Розглянемо їх почергово.
Увільніть від роботи
Уточнимо: поняття «відгул» у трудовому законодавстві не існує. Отже, кадрового оформлення «відгулу» бути не може.
У схожих ситуаціях керівництво подекуди «закриває очі» на неявку працівника на роботу, особливо коли йдеться лише про день-два. Тобто попри відсутність працівника йому табелюють робочий день. Відповідно, людина заробітку не втрачає. Ми зі свого боку не радимо діяти в такий спосіб. Якщо в цей час із працівником станеться нещасний випадок, доведеться його розслідувати як такий, що пов’язаний із виробництвом. До перевірки долучиться Держпраці, яка виявить порушення законодавства. Зокрема, роботодавець не забезпечив достовірного обліку виконуваної працівником роботи (ч. 2 ст. 30 Закону України «Про оплату праці» від 24.03.1995 № 108/95-ВР), а отже, оплатив працівнику роботу, якої той не виконував (ч. 1 ст. 96 КЗпП). Зупинимося на...