Що зробити кадровику, якщо працівник захворів на COVID-19

Державне соціальне страхування
5 липня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ольга Догадіна
керівник експертної групи Експертус Кадри, Київ
user icon
Ірина Іванченко
експерт із кадрових питань, Київ

Нормативні акти не прописують, як діяти кадровій службі, коли в колективі хворий на COVID-19. Ця консультація — ваш дороговказ, які чотири кроки зробити насамперед і як уникнути повного карантину на підприємстві.

Алгоритм дій

Якщо працівник захворів на COVID-19, а перед цим активно комунікував із колегами, — не панікуйте. Рано чи пізно це станеться на кожному підприємстві. Але, на відміну від інших, ви маєте алгоритм дій:

1. Скеруйте хворого: він має оформити листок непрацездатності.

2. Допоможіть епідеміологу з епідеміологічним розслідуванням.

3. Узгодьте з контактними працівниками, як оформите самоізоляцію.

4. Запропонуйте директору тестувати контактних працівників на COVID-19.

Про що нагадати хворому і які питання йому поставити

Якщо працівник телефоном повідомив, що тестування підтвердило COVID-19 або він має симптоми цієї хвороби, нагадайте працівнику — він має звернутися до сімейного лікаря та оформити листок непрацездатності. Перевірте, чи знає працівник правильну назву підприєм...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації