Що зробити кадровику, якщо працівник захворів на COVID-19

Державне соціальне страхування
5 липня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ольга Догадіна
керівник експертної групи Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ
user icon
Ірина Іванченко
експерт із кадрових питань, Київ

Нормативні акти не прописують, як діяти кадровій службі, коли в колективі хворий на COVID-19. Ця консультація — ваш дороговказ, які чотири кроки зробити насамперед і як уникнути повного карантину на підприємстві.

Алгоритм дій

Якщо працівник захворів на COVID-19, а перед цим активно комунікував із колегами, — не панікуйте. Рано чи пізно це станеться на кожному підприємстві. Але, на відміну від інших, ви маєте алгоритм дій:

1. Скеруйте хворого: він має оформити листок непрацездатності.

2. Допоможіть епідеміологу з епідеміологічним розслідуванням.

3. Узгодьте з контактними працівниками, як оформите самоізоляцію.

4. Запропонуйте директору тестувати контактних працівників на COVID-19.

Про що нагадати хворому і які питання йому поставити

Якщо працівник телефоном повідомив, що тестування підтвердило COVID-19 або він має симптоми цієї хвороби, нагадайте працівнику — він має звернутися до сімейного лікаря та оформити листок непрацездатності. Перевірте, чи знає працівник правильну назву підприєм...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search