12 головних помилок офісних працівників

Персональне і професійне зростання
5 липня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Редакція системи «Експертус Кадри»
Цифрове видавництво Експертус

Італійський психотерапевт Рафаель Морелі, автор статей та книг про психосоматику і психологічне здоров’я, називає 12 головних помилок офісних працівників та радить, як їх виправити.

1. Намагатися подобатися колегам і керівництву

Прагнення отримати загальне схвалення та визнання відбирає багато сил та енергії. Тільки уявіть — ви могли скерувати безцінну життєву енергію на самореалізацію та розвиток. Натомість ви її змарнували, викинули у чийсь смітник.

2. Надмірно дбати про належний вигляд

Як часто ви напускаєте туману, щоб видаватися серйознішими на нарадах, демонструвати відповідальність перед шефом і жорсткість перед підлеглими? Досить видаватися, просто будьте. Звичайно, природні якості потребують шліфування, аби перетворитися на діаманти, але для цього не варто заганяти себе в емоційні пастки. Лишайтеся собою, аби зберегти самоповагу й цілісність.

3. Постійно контактувати

На роботі важливо створити особистий простір. Зробити це допоможе мовчання. Залиште за собою право брати ч...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації