12 головних помилок офісних працівників

Персональне і професійне зростання
5 липня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Редакція системи «Експертус Кадри»
Цифрове видавництво Експертус

Італійський психотерапевт Рафаель Морелі, автор статей та книг про психосоматику і психологічне здоров’я, називає 12 головних помилок офісних працівників та радить, як їх виправити.

1. Намагатися подобатися колегам і керівництву

Прагнення отримати загальне схвалення та визнання відбирає багато сил та енергії. Тільки уявіть — ви могли скерувати безцінну життєву енергію на самореалізацію та розвиток. Натомість ви її змарнували, викинули у чийсь смітник.

2. Надмірно дбати про належний вигляд

Як часто ви напускаєте туману, щоб видаватися серйознішими на нарадах, демонструвати відповідальність перед шефом і жорсткість перед підлеглими? Досить видаватися, просто будьте. Звичайно, природні якості потребують шліфування, аби перетворитися на діаманти, але для цього не варто заганяти себе в емоційні пастки. Лишайтеся собою, аби зберегти самоповагу й цілісність.

3. Постійно контактувати

На роботі важливо створити особистий простір. Зробити це допоможе мовчання. Залиште за собою право брати ч...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search