Так, написану від руки заяву можна завантажити в систему «Вчасно» та підписати кваліфікованим електронним підписом (КЕП). В електронному документообігу саме КЕП матиме юридичну силу.
Загальні вимоги щодо впровадження електронного документообігу із застосуванням КЕП / печатки, організації роботи з електронними документами в діловодстві в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях (далі — підприємство) незалежно від форм власності та щодо їх підготовки до передавання на архівне зберігання встановлює Порядок роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затверджений наказом Мін’юсту від 11.11.2014 № 1886/5 (далі — Порядок № 1886/5).
Організація документообігу в умовах застосування засобів автоматизації діловодства забезпечує сумісність традиційного та автоматизованого опрацювання документів з можливостями цих засобів
Документ вважають створеним із моменту, коли на н...