Що робити, коли втратили печатку

Кадрові документи
вчора
|
1 хвилину Читати
user icon
Тетяна Фіало
експерт із трудового законодавства Експертус Кадри, Київ

Порядок дій у разі втрати печатки підприємства внормовують у Порядку використання печаток. Зазвичай видати наказ про визнання печатки втраченою недостатньо.

Право на застосування гербових печаток (для установ, які мають право використовувати державну символіку) або печаток установи із зазначенням найменування установи та ідентифікаційного коду закріплюють у положенні / статуті установи та зумовлюють її правовим статусом. В інструкції з діловодства визначають види й кількість печаток, штампів, що застосовують, перелік документів, підписи на яких відповідно до законодавства необхідно скріплювати печаткою, та порядок застосування печаток.

Розпорядчим документом керівника підприємства визначають порядок використання, місце зберігання печатки й посадових осіб, відповідальних за її зберігання, а також перелік посадових осіб, підписи яких скріплюють печаткою. Це визначає частина третя розділу ІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах міс...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search