Є низка професійних назв робіт, від яких кадровики намагаються утворити посаду з функціями помічника маркетолога. Кілька з них — хибні.
Неправомірно
1. Увести до штатного розпису посаду помічника маркетолога.
Причина:
Національний класифікатор України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затверджений наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327 (КП), не містить професійної назви роботи «помічник фахівця з методів розширення ринку збуту (маркетолога)».
2. Додати похідне слово «помічник» до базової професійної назви робіт «фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)».
Причина:
Професія «фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)» уміщена до розділу КП «Професіонали» (код угруповання починається на 2), посади всіх помічників професіоналів належать тільки до розділу КП «Фахівці» (код угруповання починається на 3). Похідні слова до професійних назв робіт можна застосовувати за умови:
- збереження галузевої та функціональної належності;
- збереження кваліфіка...