Як і коли складати супровідні листи

Кадрові документи
22 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати

З'ясуйте, яка специфіка вирізняє зміст і оформлення супровідних листів

user icon
Світлана Сельченкова
експерт у галузі діловодства та архівної справи, кандидат історичних наук, заслужений працівник культури України, Київ

Деякі документи надсилають разом із супровідними листами, де фіксують відомості про вкладення. 

Призначення

Найперше призначення супровідних листів — інформувати адресатів про відправлені й долучені до них документи. Особливості оформлення супровідних листів визначають:

  • Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі — Правила № 1000/5);
  • Збірник уніфікованих форм організаційно-розпорядчих документів (далі — Збірник ОРД).

Із супровідними листами надсилають (п. 10 гл. 1 розд. II; п. 5 гл. 4 розд. XII Правил № 1000/5):

  • документи без адресної частини (плани, звіти, договори, довідки, акти, каталоги тощо);
  • документи, що підлягають поверненню;
  • електронні носії інформації;
  • архівні довідки, копії і витяги з архівних документів.
Приклад

Коли скласти супровідний лист

Із супровідним листом надавайте до ДПС пов...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search