Радимо зробити сканкопію трудової книжки, коли приймаєте працівника на роботу.
Допоки до Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування не включать відсутні відомості про трудову діяльність працівників, дані трудової книжки використовуватимуть для врахування відомостей про трудову діяльність за період до набрання чинності Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» від 05.02.2021 № 1217-ІХ (п. 3 розділу «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 1217).
Зробіть сканкопію трудової книжки нового працівника та зберігайте її на комп’ютері в окремому файлі. Тоді не доведеться просити працівника принести трудову, щоб порахувати страховий стаж для оплати листка непрацездатності.
Із консультації «Як працювати з паперовими трудовими після 10.06.2021»