Ні, такого обов’язку у ФОП-роботодавця немає.
Відомості про трудову діяльність працівника подає:
- страхувальник за працівників;
- сам працівник.
Отже, якщо роботодавець зберігає трудові книжки працівників, йому, як страхувальнику, й передавати інформацію з них до ПФУ.
Працівники, які працюють на умовах трудового договору у ФОП, зберігають свої трудові книжки самостійно (п. 2.21-1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мін’юсту, Мінпраці, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58). Тож працівники мають змогу передати інформацію про свою трудову діяльність до ПФУ самостійно.
Не буде порушенням, коли ФОП-роботодавець допоможе працівникам передати відомості про їх трудову діяльність до ПФУ, якщо вони не мають на...