Так.
Наразі відсутній нормативно-правовий акт, який регламентує порядок ведення особових справ працівників підприємств, установ та організацій. Тому керуємось загальними нормами Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі — Правила № 1000/5).
Під час формування справ дотримуйтеся правила:
вміщувати у справи лише оригінали або у разі їх відсутності засвідчені в установленому порядку копії документів
Не можна включати до справ чорнові, особисті документи, розмножені копії та документи, що підлягають поверненню (абз. 5 п. 2 гл. 2 розд. IV Правил № 1000/5).
Тож копії документів інших установ можна виготовляти і засвідчувати на підприємстві для внутрішнього використання:
- щодо прийняття громадян на роботу, навчання;
- засвідчення їх трудових, житлових ...