Ні. Така посада не відповідає принципам професіональної класифікації. Назвіть посаду маркетолог соціальних мереж або менеджер з маркетингу в соціальних мережах.
Національний класифікатор України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затверджений наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 № 327 (КП), не містить професійної назви роботи фахівця з маркетингу соціальних мереж. Неправомірним буде й утворити її від базової назви роботи «фахівець» із кодом КП 3439. Причина — користувачі КП можуть розширювати назви професій термінами та словами, які уточнюють місце роботи, виконувані роботи, сферу діяльності за умови, що КП чи інший законодавчо-правовий акт не містять професійної назви роботи, для якої передбачені такі самі обов’язки (Прим. 2 Додатка В до КП).
КП передбачає доречні базові професійні назви робіт:
- «фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)» із кодом КП 2419.2;
- «менеджер (управитель) з маркетингу» з кодом КП 1475.4.
Утворіть посаду від однієї з пропонованих позицій....