Як запровадити електронний документообіг

Кадрові документи
6 листопада 2023 року
|
1 хвилину Читати

Скористайтеся інструкцією, щоб легко перейти на електронний документообіг. Адже впровадження системи електронного документообігу (СЕД) на підприємстві надає значні переваги та спрощує бізнес-процеси

user icon
Олександр Денисенко
член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, експерт з питань діловодства архівної справи, Київ

Упровадження електронного документообігу — один із процесів, що дає змогу ефективно взаємодіяти в установах, організаціях і підприємствах (далі — підприємства). Нові виклики диктує й ситуація в країні: зачинилися поштові відділення в деяких регіонах, зросла вартість доставки документів, багато працівників працюють дистанційно.

Як швидко й безболісно перейти на електронний обмін документами — далі в консультації.

Порядок ведення електронного документообігу в організаційних документах

Електронний документообіг ефективно функціонуватиме лише тоді, коли підприємство чітко визначить:

  • раціональну організаційну структуру управління;
  • види діяльності;
  • завдання та функції структурних підрозділів, їх підпорядкованість і взаємодію під час виконання завдань.

Усе це фіксують в організаційних документах:

Порядок ведення електронного документообігу на підприємстві закріплюють в Інструкції з ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search