Де зберігати інформацію про медогляди працівників під час прийняття на роботу

Усі оновлення
24 травня 2024 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Олена Петровська
провідний експерт з трудового законодавства Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ

Нормативні акти не встановлюють вимог до місця зберігання інформації про медичний огляд працівників під час прийняття на роботу. Довідки зберігає структурний підрозділ, який відповідає на підприємстві за організацію попередніх медоглядів працівників. Якщо на підприємстві попередні медогляди організовує кадрова служба, а не служба охорони праці, тоді в номенклатуру справ унесіть під резервними номером окрему справу із заголовком, наприклад, «Інформація про попередні медогляди працівників».

Перелік документів особової справи не містить такого документа. 

Під час укладення трудового договору у випадках, передбачених законодавством, громадянин зобов’язаний подати також документ про стан здоров’я (ч. 2 ст. 24 КЗпП).

Строк зберігання таких документів — 3 роки після звільнення (ст. 493 Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, зат...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search