Так, але за умови, що не пошкодите текст документа. Радимо регламентувати організацію виконання процесів із діловодства підприємства в інструкції з діловодства.
Як систематизувати та зберігати документи в діловодстві, регламентує розділ ІV Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі — Правила № 1000/5).
Документи з моменту створення/надходження і до передавання на зберігання в архів установи зберігають за місцем формування справ у службі діловодства чи інших структурних підрозділах установи відповідно до номенклатури справ (п. 1 гл. 3 розд. IV Правил № 1000/5).
Для зберігання справ у діловодстві використовують картонні теки із клапанами або зав’язками, картонні або пластмасові швидкозшивачі. У робочих кімнатах справи повинні зберігатись у вертикальному положенні в шафах, що закриваються (п. 3 гл. 3 розд. I...