Службове листування складають відповідно до зведеної номенклатури справ. Це основний документ, який встановлює принципи формування справ на підприємстві, в установі, організації (далі — підприємство), забезпечує оперативний пошук документів за змістом та видами, фіксує строки зберігання справ.
Строки зберігання справ із листуванням визначають за Переліком типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженим наказом Мін’юсту від 12.04.2012 № 578/5 (далі — Перелік № 578/5).
Обов’язок формувати справи з листуванням покладають на осіб, відповідальних за діловодство у структурних підрозділах, а на безструктурних підприємствах — на особу, відповідальну за діловодство на підприємстві.
Особи, відповідальні за діловодство, мають право контролювати стан справ, формувати які доручили іншим працівникам.
Справа — документ або сукупність ...