У питанні формування справ, зокрема з бухгалтерськими документами, керуйтеся:
- Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі — Правила № 1000/5);
- Переліком типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженим наказом Мін’юсту від 12.04.2012 № 578/5 (далі — Перелік № 578).
Договори, зокрема господарські, потрібно зберігати п’ять років після закінчення їхнього строку, незалежно від того, чи створюють на підприємстві документи Національного архівного фонду (ст. 330 Переліку № 578). Якщо такі договори пов’язані з предметом податкової перевірки, інспектування / ревізії органу державного фінансового контролю та/або адміністративним чи судовим оскарженням ухвале...