У кожному офісі є три типи людей, з якими складно працювати. Це — скиглії, брехуни та агресори. Як себе правильно поводити з ними, щоби не нашкодити роботі і не зриватися на них?
Дайте відкоша скигліям
Усім доводиться працювати з людьми, які постійно ниють. Якщо вас затягують в такі негативні розмови, це псує настрій та заважає роботі. Попросити їх замовкнути — неввічливо, а в робочій ситуації — небезпечно.
Щоб не підкладати хмиз у вогнище, запитайте колегу, як він думає розв’язувати ситуацію, на яку скаржиться? Який план дій, які ідеї? Результат:
1) скиглій піде геть, тому що він прийшов до вас не за розв’язанням болючих для нього питань, а — вилити на вас невдоволення;
2) колега дійсно почне думати, що він може зробити, щоб змінити ситуацію, і припинить скиглити.
Контролюйте кожне слово брехуна
Якщо ви бодай один раз думали про те, що колезі не можна довіряти, — швидше за все, це справедливо. Людина, здатна збрехати, підведе під монастир у найбільш непідхожий момент. Головне правил...