Чи можна надіслати заяву про перенесення відпустки поштовим зв’язком або месенджером

Відпустки
7 жовтня 2025 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Житкова
продуктовий директор Експертус Кадри, експерт з трудового законодавства, Київ

Так, направлена поштою або засобами електронної комунікації заява працівника може бути підставою для наказу про надання щорічної відпустки в інший строк або перенесення її на інший період.

Заява — це звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів (ч. 3 ст. 3 Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 № 393/96-ВР; далі — Закон № 393). Звернення адресують, зокрема, органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, які мають повноваження вирішувати порушені у зверненнях питання (ч. 1 ст. 5 Закону № 393). Письмове звернення надсилають поштою або передають до органу або установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства

Роботодавець, який отримав заяву поштою, не зобов’язаний видавати наказ про відпустку, якщо працівник н...