Номенклатура справ — обов’язковий для діловодства кожної юридичної особи систематизований перелік назв справ із зазначенням строків їх зберігання (абз. 16 ст. 1 Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» від 24.12.1993 № 3814-XII). Важливою її частиною є номенклатура справ кадрової служби, у діяльності якої створюють документи з управління персоналом, що часто мають соціальну значущість, бо стосуються трудової діяльності працівників підприємства.
Посадова особа, яка відповідає за діловодство у структурному підрозділі, розробляє номенклатуру справ структурного підрозділу, зокрема відділу кадрів, не пізніше ніж 15 листопада поточного року. Для цього відповідальна особа спочатку детально вивчає документи з усіх питань діяльності підрозділу. Номенклатуру справ відділу кадрів підписує його керівник. Якщо організаційна структура не передбачає відділу, номенклатуру справ підписує особа, що відповідає за роботу з кадрами.
Номенклатуру справ підрозділу візує керівник ар...