Що робити, якщо трудову книжку загубили на підприємстві

Усі оновлення
26 лютого 2024 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Житкова
продуктовий директор Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ

Причиною втрати трудових книжок може бути як стихійне лихо, пожежа, вибух, так і чиясь недбалість.

Якщо у відділі кадрів зникла трудова книжка одного працівника, складіть акт у присутності свідків та доповідну записку директору.

Якщо втрачено трудові книжки кількох працівників, створіть комісію та зафіксуйте факти в акті комісії.

Директор має провести службове розслідування, за результатами якого може оголосити догану винній особі. Якщо дійде до суду — акти доведуть, що роботодавець вжив заходів, щоб розшукати трудові книжки.

1 Приклад

Із судової практики

Суд поставив у вину директору — він протягом року знав, що зникла його трудова книжка і не вживав заходів, щоб розшукати чи відновити її, не проводив службового розслідування щодо її зникнення на підприємстві, нікого не притягнув до дисциплінарної відповідальності за її втрату (рішення Кузнецовського міського суду Рівненської області від 29.06.2011 у справі № 2-292/11).

Якщо трудову книжку загубили на підприємстві чи втратил...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search