Як скласти Положення про адаптацію персоналу

Управління персоналом
20 серпня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Протягом перших днів роботи на новому місці працівник вирішує — залишатися чи йти. Новачки не полишають підприємство, де діє розумна програма адаптації. Складіть положення про адаптацію персоналу. На допомогу — зразок

ОТ
Олександра Тумко
експерт з управління персоналом

Основні змістові складники Положення про адаптацію персоналу (далі — Положення):

  • структура адаптації;
  • посадові особи, відповідальні за адаптацію новачків;
  • індивідуальний план роботи новачка;
  • тривалість адаптації;
  • адаптація керівників;
  • звіти про адаптацію.

Формулюйте пункти Положення чітко й лаконічно. Неточні формулювання — лазівка для виконавців, щоб ухилитися від обов’язків з адаптації.

Дізнайтеся, що таке онбординг і чим він відрізняється від адаптації.

Структура

Адаптація не тотожна випробуванню. Перевірка профпридатності — лише її окремий аспект. Суть адаптації:

  • усебічно підтримати новачка, допомогти йому розкрити потенціал, мінімізувати стрес перших днів роботи;
  • дослідити корпоративну культуру, виявити її слабкі сторони, викоренити передумови психологічного тиску на новачків.

Із цього випливають три етапи адаптації:

1) знайомство з підприємством і колективом;

2) робота і навчання, налагодження відносин із колективом;

3) підбиття підсумків та звітування.

Приклад структури — ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search