Основним документом, який встановлює принципи формування справ на підприємстві, в установі, організації (далі — підприємство), забезпечує оперативний пошук документів за змістом та видами, фіксує строки зберігання справ, є зведена номенклатура справ. Саме згідно з нею має відбуватися формування у справи службових листів.
Строки зберігання справ з листуванням визначають відповідно до Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Мін’юсту від 12.04.2012 № 578/5 (далі — Перелік № 578/5).
Формування справ із листуванням покладають на осіб, відповідальних за діловодство у структурних підрозділах, а на безструктурних підприємствах — на особу, відповідальну за діловодство на підприємстві.
Особи, відповідальні за діловодство, мають право контролювати стан справ, формування яких доручено іншим працівникам.
Увага
сп...