Національний класифікатор України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затверджений наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 № 327 (КП), не має професійної назви роботи SMM-менеджера. Тож застосуйте відповідник із КП:
- фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог) (код КП 2419.2);
- рекламіст (код КП 2419.2).
Професійна назва роботи «фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)» містить складник у дужках — іншомовний синонім. До штатного розпису введіть посаду — фахівець з методів розширення ринку збуту або маркетолог.
Оскільки для професій не розроблено кваліфікаційних характеристик — застосуйте поради розробників КП, коли складатимете посадову інструкцію. Урахуйте, що маркетологи й рекламісти можуть входити до структурного підрозділу з маркетингу, який просуває товари й послуги, щоб отримати максимальний прибуток. Працівники цих професій застосовують у роботі однакову маркетингову технологію — інформаційний вплив на певні категорії покупці...