Так, директор може внести запис до своєї трудової книжки, якщо таке право не делеговано іншому працівнику. Форма запису залежить від особливостей прийняття на роботу, визначених установчими документами.
Відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок покладено на керівника підприємства (п. 4 постанови КМУ «Про трудові книжки працівників» від 27.04.1993 № 301).
Підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис (ст. 64 Господарського кодексу України).
Керівник підприємства має розподіляти обов’язки між працівниками, визначати їх повноваження та ступінь відповідальності в посадових і робочих інструкціях, що затверджують у порядку, визначеному Статутом, наказом або іншими установчими документами. Однак, якщо функцію з оформлення та ведення трудових книжок не покладено на іншого працівника, то директор має робити це самостійно.
Із консультації «Як вносити до трудової книжки записи під час ро...