Доречний варіант — маркетолог або організатор із збуту.
Національний класифікатор України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затверджений наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 № 327 (КП), не містить професійної назви роботи, до завдань та обов’язків якої належить семплінг.
Семплінг (від англ. sampling) у просуванні товару ― це поширення зразків товару серед споживачів, надання можливості потенційним клієнтам спробувати товар, ознайомитися з ним безкоштовно. |
Семплінг, як окрему трудову функцію, може виконувати працівник за однією з посад:
- фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог), код КП 2419.2;
- організатор із збуту, код КП 3419.
Професійна назва роботи «фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)» містить складник у дужках — іншомовний синонім. До штатного розпису введіть посаду — фахівець з методів розширення ринку збуту або маркетолог.
Отже, у посадовій інструкції одного з працівників вкажіть функції семплінгу товарів ...