Чи можна систему оплати праці врегулювати штатним розписом

Усі оновлення
3 січня 2024 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Житкова
продуктовий директор Експертус Кадри, експерт з трудового законодавства, Київ

Ні, роботодавець урегульовує питання оплати праці в колективному договорі, а за його відсутності — в іншому локальному акті підприємства, який погоджує з профспілкою/профспілковим представником, що представляє інтереси більшості працівників. Якщо на підприємстві немає профспілки/профспілкового представника — з іншим уповноваженим на представництво органом (ч. 2 ст. 97 КЗпП, ч. 1 ст. 15 Закону України «Про оплату праці» від 24.03.1995 № 108/95-ВР).

Локальний акт із питань оплати праці може складатися:

з одного документа

з кількох документів

Положення про оплату праці

Положення про оплату праці;

Положення про преміювання

Штатний розпис не може визначати засад оплати праці щонайменше з двох причин:

1. Колективний договір або інший локальний акт з питань оплати праці — документ, зміст якого узгоджують дві сторони: роботодавець і трудовий колектив. Штатний розпис керівник підприємства затверджує одноосібно. Законодавство не передбачає такого способу регулювати питання оплати...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації