Так, можна. Форма для реєстрації документів одного й того самого виду чи підвиду, тобто журнал реєстрації чи реєстраційно-моніторингова картотека повинна бути одна незалежно від способу створення таких документів — в електронній чи паперовій формах. Це стосується зокрема й наказів, і заяв. Але реєструйте документи за видами, враховуйте строки зберігання та найменування видів документів. Регламентуйте це в інструкції з діловодства.
Порядок роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання затвердив Мін’юст наказом від 11.11.2014 № 1886/5 (далі — Порядок № 1886/5). Порядок № 1886/5 встановлює, що для електронних документів на підприємствах застосовують їх автоматизовану наскрізну електронну реєстрацію разом із документами з іншими носіями інформації, зокрема й паперовим носієм.
Порядок № 1886/5 визначає, що під час реєстрації електронного документа йому присвоюють реєстраційний індекс, що складається:
- з порядкового номера електронного ...