Ні, порушите вимоги законодавства про працю.
Законодавство не забороняє роботодавцю вести особові картки в електронному вигляді. Однак працівник має проставити в особовій картці особистий підпис — так він засвідчує ознайомлення із записами. Це передбачають реквізити типової форми П-2, затвердженої наказом Держкомстату та Міноборони від 25.12.2009 № 495/656. Проставити підпис у файлах форматів MS Word, MS Excel працівник не може.
Можна первинно оформити особову картку на комп’ютері або сформувати її за допомогою системи електронного документообігу (СЕД), приміром в 1С. Адже 1С автоматично формує особову картку з інформацією про паспортні дані, стать, освіту, назву посади, реквізити наказу про прийняття.
Потім роздрукуйте особову картку на цупкому папері й заповнюйте надалі власноруч.
Із консультації «Ведення і зберігання особової картки П-2»