Ні.
Згідно з Переліком типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженим наказом Мін’юсту від 12.04.2012 № 578/5, накази з питань штатних розписів:
- належать до групи наказів тривалого (75 років) строку зберігання — на підприємствах, які не є джерелами формування Національного архівного фонду (НАФ);
- належать до наказів з основної діяльності і зберігаються постійно — на підприємствах, які є джерелами формування НАФ.
Із розпорядчим документом з кадрових питань обов’язково ознайомлюють згаданих у ньому осіб, які на першому примірнику документа чи на спеціальному бланку проставляють свої підписи із зазначенням дати ознайомлення (п. 11 гл. 10 розд. ІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених нак...