Так, посадова особа, яка виконує обов’язки тимчасово відсутнього директора, може на час своєї відсутності (відпустка, відрядження, лікарняний тощо) покласти обов’язки на іншого працівника. Головна умова — установчі документи підприємства не встановлюють обмеження.
Посадові особи підписують документи в межах повноважень, визначених у положеннях / статутах підприємства, положеннях про структурні підрозділи, посадових інструкціях, розпорядчому документі про розподіл обов’язків між керівником та його заступниками тощо.
Установчі документи підприємства можуть визначати обмеження для працівника, який тимчасово виконує обов’язки директора. Інформацію про такі обмеження зазначають у наказі про покладання обов’язків та делегування повноважень — із посиланням на відповідний пункт статуту / положення. Якщо обмежень немає, працівника, на якого покладені обов’язки директора, наділяють усіма повноваженнями, зокрема щодо права підпису наказів та інших документів.
В установчих документах визначають та...