Хто має реєструвати накази

Усі оновлення
16 січня 2023 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Іванченко
експерт із кадрових питань, Київ

Місце реєстрації наказів визначають в інструкції з діловодства підприємства (п. 4 гл. 3 розд. III Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5, далі — Правила № 1000/5).

Накази з кадрових питань реєструйте в кадровій службі. Це уможливлює пункт 4 глави 3 розділу ІІІ Правил № 1000/5).

Реєстрація наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань — це функція служби діловодства або бухгалтерії. Тому відповідні журнали мають вести, зберігати й обліковувати саме ці підрозділи за номенклатурою справ служби діловодства, бухгалтерії тощо.

Із консультації «Як вести журнали реєстрації наказів» 

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації