Хто має реєструвати накази

Усі оновлення
16 січня 2023 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Іванченко
експерт із кадрових питань, Київ

Місце реєстрації наказів визначають в інструкції з діловодства підприємства (п. 4 гл. 3 розд. III Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5, далі — Правила № 1000/5).

Накази з кадрових питань реєструйте в кадровій службі. Це уможливлює пункт 4 глави 3 розділу ІІІ Правил № 1000/5).

Реєстрація наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань — це функція служби діловодства або бухгалтерії. Тому відповідні журнали мають вести, зберігати й обліковувати саме ці підрозділи за номенклатурою справ служби діловодства, бухгалтерії тощо.

Із консультації «Як вести журнали реєстрації наказів» 

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search