Яка інформація має бути в електронній трудовій книжці

Усі оновлення
26 лютого 2024 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ольга Догадіна
керівник експертної групи Експертус Кадри, Київ

Електронна трудова — це відомості в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі — Реєстр). Реєстр ведуть ДПС та ПФУ. До Реєстру потрапляє не лише інформація зі сканів трудових, а й від фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, МОН, МВС, із Державного реєстру актів цивільного стану громадян, демографічного реєстру тощо.

Працівник у термінології законодавства про електронний облік трудової діяльності — застрахована особаi. На кожну застраховану особу заводять персональну електронну облікову картку в Реєстрі.

Відомості у картці:

  • про рівень та ступінь освіти;
  • кваліфікацію;
  • спеціальність;
  • місце проживання;
  • номер телефону;
  • адресу електронної пошти.

ПФУ вноситиме до картки відомості про прийняття, переведення, звільнення, посаду та її відповідник із КП — професійну назву роботи, а для сумісників — яке місце роботи є основнимi.

Оскільки Реєстр міститиме дані про особливі умови праці, номер списку, що дає право на пільгову пенсію, р...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації