Яка інформація має бути в електронній трудовій книжці

Усі оновлення
26 лютого 2024 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ольга Догадіна
керівник експертної групи Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ

Електронна трудова — це відомості в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі — Реєстр). Реєстр ведуть ДПС та ПФУ. До Реєстру потрапляє не лише інформація зі сканів трудових, а й від фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, МОН, МВС, із Державного реєстру актів цивільного стану громадян, демографічного реєстру тощо.

Працівник у термінології законодавства про електронний облік трудової діяльності — застрахована особаi. На кожну застраховану особу заводять персональну електронну облікову картку в Реєстрі.

Відомості у картці:

  • про рівень та ступінь освіти;
  • кваліфікацію;
  • спеціальність;
  • місце проживання;
  • номер телефону;
  • адресу електронної пошти.

ПФУ вноситиме до картки відомості про прийняття, переведення, звільнення, посаду та її відповідник із КП — професійну назву роботи, а для сумісників — яке місце роботи є основнимi.

Оскільки Реєстр міститиме дані про особливі умови праці, номер списку, що дає право на пільгову пенсію, р...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search