Ні, не потрібно відправляти сканкопії наказів про призупинення дії трудових договорів, якщо така інформація вже є на вебпорталі Пенсійного фонду України (ПФУ).
Якщо в Реєстрі відсутні відомості, страхувальник через вебпортал електронних послуг ПФУ в електронній формі подає інформацію:
– про прийняття на роботу;
– переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу;
– звільнення;
– призупинення/відновлення дії трудового договору;
– присвоєння, зміну або позбавлення рангу, розряду, класу, звання, категорії;
– стажування;
– навчання тощо.
У такому разі страхувальник або представник страхувальника, якому керівник страхувальника делегував відповідні повноваження, створює відповідний електронний запис в електронному кабінеті страхувальника (п. 8 Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самості...