Наказ — це один із документів, з яким кадровик працює щодня. Спеціальні консультації допоможуть:
- скласти накази з основної діяльності та адміністративно-господарських питань;
- кадрові накази;
- запровадити їх реєстрацію;
- закрити реєстраційні форми наприкінці року.
Види наказів
Як складати, реєструвати, зберігати накази — залежить від їх виду. В основі розподілу за видами — строк зберігання документа.
Строки зберігання встановлюють за Переліком типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженим наказом Мін’юсту від 12.04.2012 № 578/5 (далі — Перелік № 578/5). Після спливу встановленого законодавством строку зберігання документи накази можна вилучити для знищення за умови експертизи їх цінності.
Накази розподіляють на три групи залежно від строку зберігання, а група наказів з кадрових питань має додатковий розподіл (ст. 16 Переліку...