Так, воєнний стан не звільняє роботодавця від обов’язку оформлювати документи про нарахування та виплату заробітної плати, зокрема, під час звільнення, оплати тимчасової непрацездатності (ст. 116 КЗпП, ст. 22, 24 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 № 1105-XIV).
Для того щоб нарахувати і виплатити зарплату, використовують:
- табель обліку використання робочого часу;
- штатний розпис;
- відомість про нарахування зарплати;
- спеціалізовані розрахунки, пов’язані із зарплатою;
- розрахунково-платіжні відомості (типова форма П-6, типова форма П-7), затверджені наказом Держстату «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці» від 05.12.2008 № 489;
- розрахунковий листок виплати зарплати.
Документи про нарахування та виплату зарплати формує бухгалтер.
Із консультації «Системи та форми оплати праці на підприємстві»